środa, 29 lipca 2015

Myśl pozytywnie!

Odważyłam się, zrobiłam to -  założyłam bloga, mimo wielu pesymistycznych myśli.
Jestem Hidenly, nikt szczególny. Mam kilkanaście lat, interesuje się fotografią i kocham czytać. Założyłam bloga, aby podzielić się z wami zdjęciami ale nie tylko. Chciałabym połączyć fotografię z innymi ciekawymi tematami. Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć zamierzony cel, no cóż .. trzeba myśleć pozytywnie!
Dzisiejsze zdjęcia nie będą zrobione przeze mnie, tym razem stanęłam po drugiej stronie obiektywu. Wykonaniem zajęła się dziewczyna, której zdjęcia postaram się dodać do następnej notki. To ona zazwyczaj zajmuję się pozowaniem, czasami jednak lubimy się zamienić :) Dziękuję Olu!







| bluzka - C&A | leginsy - H&M | buty - Nike |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz