piątek, 22 lipca 2016

Woodstock 2016 / letni wschód słońca

Cześć!
Jakiś tydzień temu odbył się jeden z największych w Polsce festiwali - woodstock. W tym czasie w Kostrzynie nad Odrą zgromadziło się ogromnie dużo zwolenników przystanku. Jako, że mam nie wiele drogi do przebycia i mnie nie mogło tam zabraknąć!
Chciałabym napisać zdanie lub dwa, jak to wygląda z mojego punktu widzenia, ponieważ nie mało osób uważa, że to co się tam dzieje można nazwać jedynie patologią. Oczywiście, że jest alkohol, narkotyki, dużo kradzieży i inne złe rzeczy. Ale czemu wszyscy zauważają to tylko tutaj? Na każdym innym wydarzeniu tego typu, dzieje się tak samo - z tą różnicą, że gdzie indziej takie sprawy  zamiatane są pod dywan. Poza tym, każdy wie jacy są ludzie. To wszystko zawsze będzie między nami... A teraz bardziej kolorowo - nigdy nie spotkałam się z taką liczbą pomocnych, pogodnie nastawionych do mnie ludzi. Nie ważne ile kto ma lat, jak wygląda czy skąd jest, większość przyjmie Cię z otwartymi ramionami. Co tu więcej pisać.. Oczywiście, że trzeba uważać, ale zabawy i ludzi nie zapomni się nigdy!
Do zobaczenia za rok!

Może to nie zdjęcia z Woodstocku, ale myślę, że mogą się choć odrobinę z nim skojarzyć :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz