poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Jakby każda minuta miała być ostatnią!

   W końcu udało mi się znaleźć chwile na bloga.  Dość długo mnie tutaj nie było. Ostatnie dni spędziłam u rodziny czy znajomych, zostało już na to nie wiele czasu, grzechem byłoby marnowanie tych chwil na siedzenie w domu. Tak więc odwiedziłam kilka osób, miejscowości i spędziłam dobrych kilka godzin w samochodzie. Ostatnich tygodni też nie zamierzam spędzić przed telewizorem :)
   Jeszcze jakiś czas temu był ze mnie typowy domator, ale teraz przekonałam się, że nie warto! Odpocząć jeszcze każdy zdąży, a chwile które mijają kiedy jesteśmy młodzi już nie wrócą. Trzeba wyjść do ludzi, żeby mając wnuki móc powiedzieć, że jest się zadowolonym z życia :)
  Dzisiaj trochę nie typowo, zdjęcia z telefonu. Nie były robione jednego dnia i tak było po prostu łatwiej. Dlaczego takie? Sama nie wiem, mam nadzieje, że ktoś pochwali się, co on miał pod kapslem :)






|Wszystkie zdjęcia wykonane Samsung galaxy grand prime|

3 komentarze:

  1. Korki tymbarka są genialne! Nie raz ich tekst świetnie pasował do aktualnej sytuacji:)!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze uwielbiałam ich hasła !

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu mam gdzieś "pompon" z kapsli tymbarka :)

    OdpowiedzUsuń