poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Michał

Hej! 


W ostatnim czasie mam ogromną wenę twórczą, jeśli chodzi o zdjęcia z czego bardzo się cieszę. Dzięki temu wpisy mogą pojawiać się w miarę regularnie a ja zdobywam nowe doświadczenia i umiejętności. Mam nadzieję, że mój zapał nie zacznie słabnąć proporcjonalnie do pogarszającej się pogody w czasie zimy. Chociaż jak wiadomo - każda pora ma swój urok.
Jak już pisałam w ostatnim poście - jakiś czas temu udało mi się spędzić klika dni w Zamościu. Piękne, duże miasto, wielkie pole do popisu. Oczywiście musiałam skorzystać z okazji i pstryknąć komuś kilka zdjęć. Miałam przy sobie tylko jego, więc wybór był oczywisty - choć w żadnym stopniu go nie żałuję! 
Michał, bardzo fotogeniczny. Jeszcze nie raz pokaże tutaj, na co go stać. 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz