sobota, 10 września 2016

Podsumowanie wakacji

Hej!


Wszystko co dobre - szybko się kończy. Rozpoczęcie szkoły, a nawet kilka dni lekcji już za nami. Pierwszy raz wakacje nie zleciały mi tak szybko! Mimo tego, że ich część poświęciłam na drobne wyjazdy - czas jakby dał mi drugą szanse.
Podsumowując, spędziłam dużo czasu z bliską mi osobą, znajomymi czy rodziną, miałam okazję zwiedzić Zamość, wybrać się do Zielonej Góry i odwiedzić dawno wyczekiwane morze, oprócz tego bawiłam się na kilku festynach i rozmawiałam z ciekawymi ludźmi!
Myślę, że skorzystałam z każdej okazji jaką spotkałam na swojej drodze, z czego ogromnie sie ciesze :)
A jak wam minęły wakacje?







Chciałabym dodać do bloga posty z recenzjami książek, raz na jakiś czas. Co o tym myślicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz