sobota, 19 listopada 2016

Jesienna chandra

Hej! 

W tym roku nie specjalnie możemy pochwalić się piękną, złotą jesienią. Tyle czasu czekałam na idealny dzień, żeby zrobić kilka zdjęć. W końcu mi się to udało, ale niewiele po wyjęciu aparatu słońce zamieniło się w chmury i deszcz, a ja skończyłam z chorym gardłem. No nic, chociaż tęcza była :) 
Deszcz, chłód i wiatr na pewno nie niosą ze sobą pozytywnego odzewu. "Jesienna chandra"  wydaje się więc codziennością. Tylko jak sobie z nią poradzić? Mimo wszystkich przeziębień, ciągłego zimna myślę, że problem po części siedzi w naszej głowie. Trzeba w końcu zdać sobie sprawę, że jesień trwa kalendarzowo około 2 miesięcy. Chyba nie chcemy całego tego czasu zmarnować na leżenie przed telewizorem? Jest tyle różnych ciekawych rzeczy do zrobienia! Nawet najprostsze rozwiązania takie jak przeczytanie ciekawej książki czy wyjście z przyjaciółmi na pizze, do kina będzie lepiej zapamiętane niż wylegiwanie się w łóżku. Wystarczy ruszyć głową, więc szukajcie inspiracji, pomysłów i do dzieła! 






1 komentarz: